Friday, March 24, 2017

Spring is here










Jacket, Boots: Zara
Hoodie: Bershka
Tights, Bag, Sunglasses: Primark
Hat: H&M


Pozdrav drugari, napokon sam uhvatila vremena i nekoga da me fotka za blog... Skoro sam bila u šopingu i oduševljena sam bojama koje se nose ovog proljeća. Inače, nosim ili sve crno ili sve moguće boje u jednoj kombinaciji, što liči na moj karakter ''jako ili nikako''. :) Nadam se da će vam se dopasti.
Veliki poljubac!
Vaša H. 

Hi guys, I finally have time to take some new pictures  for my blog. As I currently did my spring shoppig I am all about those colors now. :) As usual I am all black or all about colors, ''go hard or don't go''. 
Hope you like it.
Kisses :*
Helena

3 Comments:

At March 24, 2017 at 11:30 AM , Blogger Ania said...

beautiful look :)

 
At March 24, 2017 at 1:50 PM , Blogger Daiane Borsatto said...

Nice Outfit!

www.desesperofashion.blogspot.com

 
At March 28, 2017 at 5:10 PM , Blogger Unknown said...

💚

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home