Wednesday, February 1, 2017

Casuale Day












Shoes, Jeans: Zara
Jacket: Zara (men)
Sweater, Scarf: H&M
Sunglasses: Ray-Ban
Watch: Daniel Wellington


Hej, moj novi blog je tu... Jakna koju nosim nije oversize, već je bukvalno muška, inače volim da kupujem po muškim odjelima, kad mi dosade svi tipični odijevni komadi koji se pojavljuju po ženskim radnjama :) Kombinacija je klasična i totalno ja, pogotovo ovih dana kad sam stalno na fakultetu.
Ove cipelice su, iskrena da budem, jako neudobne tako da ih nosim pretežno samo za slikanje, jer ih mnogo volim ili eventualno na neku kafu "na brzaka". 
Veliki poljubac.
Vaša H.

3 Comments:

At February 7, 2017 at 7:59 PM , Blogger Megi said...

divna si i outfit je prekrasan.. prvi put sam na tvom blogu.. zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti

Maggie's Blog

 
At February 23, 2017 at 5:16 PM , Blogger Yasmine said...

Super post draga. Clan sam tvog bloga pa bi mi bilo drago da uzvratis.


justindream004.blogspot.com

 
At March 13, 2017 at 7:21 AM , Anonymous Thounater said...

Thank you. It really has unique, beautiful blog :) You will like to see more fun from here.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home