Sunday, November 6, 2011

Animal in my closet







Dress: by H&M
Bag: by Vintage
Shoos: by Bershka
Vest: by Pull and Bear

Hi everyone! I have to admit that the cold didn't pass me without conseqences too...I had to stay in bed for a few days :-(. But in this time while resting I remebered this amazing bag from my aunt. I had to call my grandmom and ask her to look for it and she found it. yeeeey! I was very happy because I still remmeber this bag from my childhood, it was the only peace handmade on Baščaršija in Sarajevo. Have a great  rest of the weekend !

Ćao drugari! Moram vam priznati da ova epidemija gripe nije ni mene zaobišla :(. Pored svog tog vremena provedenog ležeći uspjela sam da se sjetim ove prekrasne torbe koja je pripadala mojoj tetki. Te tako zamolih baku da je potraži i ta-da ona je tu. Torba je ručno rađena i kupljena na Baščaršiji u Sarajevu, te me uvijek podsjeti na moje djetinjstvo :). Prsluk je kupljen prošle zime ali moram priznati da ga rijetko nosim, zar nije to jedna od onih stvari poput rolke kratkih rukava, koju jednostavno ne možete često nositi. Uživajte u ostatku vikenda!

25 Comments:

At November 6, 2011 at 1:00 PM , Blogger Gear said...

amazing bag!! <3<3 great colors!

 
At November 6, 2011 at 3:10 PM , Blogger Branislava Antović said...

uvek za animal print!:)

 
At November 6, 2011 at 3:18 PM , Blogger sugarhoneybaby said...

Super je kombinacija!Obožavam outfite toplih jesenjih boja:)

 
At November 6, 2011 at 6:10 PM , Blogger Borjana said...

Bas je super prsluk,moras ga nositi cesce!;) Bas sam juce raspravljala s mamom koja je svrha rolke kratkih rukava?!:-))
xx
B.

 
At November 6, 2011 at 7:57 PM , Blogger Milan Boya said...

torba je savrsena. odlicna boja carapa.

 
At November 6, 2011 at 8:41 PM , Blogger Jelena Karakas said...

super je zivotinjica :)

 
At November 6, 2011 at 8:42 PM , Blogger Miss Psycho Cat said...

Torba je odlična,a boja čarapa me je oduševila, tako dobro ide uz ovu haljinu :)

 
At November 6, 2011 at 10:20 PM , Blogger hiPop said...

Slozicu se sa Milanom, carapice+torba <3333

http://hypemyhip.blogspot.com/

 
At November 7, 2011 at 9:08 AM , Blogger fashionmagnolia said...

Carapice i torba su naj, naj! a bez animal printa nista!

 
At November 7, 2011 at 10:16 AM , Blogger bobiska said...

cizmice i torbica mi se jako dopadaju.

 
At November 7, 2011 at 12:55 PM , Blogger India said...

wooow love your vest!

 
At November 7, 2011 at 2:29 PM , Blogger Dubravka Gadžurić said...

kako su dobre čarape, boja je divna!

 
At November 8, 2011 at 8:55 AM , Blogger Margaret said...

loving that mustard yellow!

Shine By Three: $300 J BRAND Jeans Giveaway

 
At November 8, 2011 at 1:46 PM , Blogger Veronica P. said...

great vest! look very nice with that dress

 
At November 8, 2011 at 4:35 PM , Anonymous Anonymous said...

Zute strample uz jesenske boje, neprocjenjivo! :) Torba je super!
xoxo, A.

 
At November 8, 2011 at 10:01 PM , Blogger Daria said...

now this is an absolutely adorable outfit! soo loving those yellow tights!

xxx
Daria

 
At November 9, 2011 at 1:36 AM , Blogger Anastasija said...

kako si se super setila carapa u boji senfa! I prsluk je skroz cool, love this combination!;)

 
At November 9, 2011 at 10:16 PM , Blogger fashioncookie said...

jedva sam pronasla stramplice ali sada ih obozavam ;)

 
At November 10, 2011 at 12:20 AM , Blogger Ms. Magor said...

I loved your boots.

kISSs

http://elblogdemagor.blogspot.com/

 
At November 10, 2011 at 6:33 PM , Blogger Marija said...

Super je sve! Jesenji tonovi...
Čizmice su savršene ;) kao i torba!

 
At November 10, 2011 at 7:21 PM , Blogger Unknown said...

Te hljinice sam gledala na sajtu, ali su za mene bile previse dugacke kada sam ih u prirodi videla. Tebi odlicno stoji.

 
At November 11, 2011 at 10:53 AM , Blogger Fabrizia Spinelli said...

Love the faux fur coat on you!

Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

Cosa mi metto???

 
At November 13, 2011 at 1:15 AM , Anonymous Anonymous said...

vest i mustard najlonke superrrrr!

fashionableroad.blogspot.com

 
At November 13, 2011 at 9:43 PM , Blogger Kristina said...

huuuuuiii da haben wir uns ja gefunden :)
toller blog :)

www.simplebutreal.com

 
At January 18, 2012 at 1:46 PM , Anonymous Anonymous said...

e bas sam ti gledao slike i super su ti.bas mi je drago sto te vidjeh...amar

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home