Saturday, October 8, 2011

Autumn tactics
















Drees,Parka,Braclets,nail polish: by H&M
Bag:by Bershka
Boots.by Vögele
Ring: by Forever 21


Zbog obaveza na faksu i ispita dugo nisam bila u mogucnosti da se bavim blogom i komentaris :( . Sada sam ponovo back i imam svasta da vam ispicam. Kao prvo decko me iznenadio novom profi SLR kamerom sa svim onim opcijama koje su potrebne za dobre blog slike :D. Jeste da se jedva snalazimo ali biće i to. Kao drugo bila sam pozvana na  Fashion&Friends reviju u Beogradu kojoj nažalost nisam mogla da prisustvujem :((. Takodje, zaustavila me fashion police iz casopisa Grazia jer im se dopao moj outfit toga dana :D. Čudno, kako se svašta dešava onda kad imaš najmanje vremena . Ovo na meni je inače jedna od mojih omiljenih kombinacija ovih dana haljina čizmice + neka jaknica ,džemperak ili slično... Voilà ;**

I was not able to take care of my blog and to comment others as I had some final exams to do. But it does not mean that I totally forgot about the fashion these days. Some fantastic things happend. Fistly, I got a SLR Camera from my boyfriend ;D. We are still practicing in taking pictures. Secondly, I was inivted to the Fashion&Friends fashion show in Belgrade but unfortunately I was not able to attend it  :( . And finally, I was stopped by the fashion police from Magazine Grazia on the streets of Vienna, and they took some photos of my outfit :D. This is one of my favourite outfits these days  dress+ boots + some jacket or vest and Voilà...;**

23 Comments:

At October 8, 2011 at 4:32 PM , Blogger marama said...

Prelepo izgledas. Haljina je jako lepa.

http://maramasplace.blogspot.com/

 
At October 8, 2011 at 6:19 PM , Blogger Emina said...

super je kombinacija, baš mi se sviđa kako si sve uklopila..volim ove boje!

 
At October 8, 2011 at 6:48 PM , Blogger sugarhoneybaby said...

Odlicna kombinacija,prava jesenja:)

 
At October 8, 2011 at 8:45 PM , Blogger halinje said...

jesi l je namirisala? ;)
sviđa mi se fotka gdje miriš list,
+++ dobro uparen outfit!

 
At October 8, 2011 at 9:08 PM , Blogger Borjana said...

Haljinica preslatka!Kupili ste kameru??Yay!Sad smo prave;)
xx
B.

 
At October 9, 2011 at 1:17 AM , Blogger Anastasija said...

Divna kombinacija, super stylish!:) I ja se ucim sa mojom kamerom, trebace nam vremena, srecno!:)

 
At October 9, 2011 at 2:30 AM , Blogger Venoma said...

Dodji sledeci put draga :)

 
At October 9, 2011 at 1:57 PM , Blogger Miss Psycho Cat said...

Sviđa mi se kombinacija, prave jesenje boje, a čizme su preelepe :)

 
At October 9, 2011 at 2:17 PM , Blogger Lucy Lu said...

Jako mi se sviđa outfit :) Pogotovo jaknica! I lak mi je super..

Odlično za kameru! Sad će slike još bolje izgledati :) Pratim te!

 
At October 9, 2011 at 3:49 PM , Blogger Your daily dose of inspiration said...

Bas mi se svidja kombinacija. Prava jesenja, oslicno uklopljene sve boje kojih se plasim cim pocne da se priblizava lose vreme:(

 
At October 9, 2011 at 4:53 PM , Blogger Marija - Victima Perfecta said...

Prelepo! :) Jaknica, torba i cizmice mi se bas dopadaju! Ne cudi me sto te je ekipa iz Grazie zaustavila ;)))

 
At October 9, 2011 at 7:52 PM , Blogger a story about M said...

divno. :) sve mi se dopada.

 
At October 9, 2011 at 8:58 PM , Blogger Aleksandra said...

Super post. Divno ukombinovane boje :)
http://modejoy.blogspot.com/

 
At October 9, 2011 at 9:35 PM , Blogger fashioncookie said...

hvala vam djevojke;D

 
At October 9, 2011 at 10:03 PM , Blogger Selma Selimovic said...

Divna ti je ova haljinica. Predobra

 
At October 9, 2011 at 10:22 PM , Blogger S.Art by S.M. said...

meni je sve preslatko ali posebno cizmice i prsten masna :) super kombinacija..pratim i ja tebe :)

 
At October 10, 2011 at 7:07 AM , Blogger Style Diary Of A Fashion Fanatic said...

Great photo!!!
Love the boots!!! :-)
http://fashiondiarylooks4.blogspot.com

 
At October 12, 2011 at 6:15 PM , Blogger Anja said...

super! obozavam ove nijanse! jaknicu i prstencic imamo iste tako da to vec volim :)...a u haljinu i cizmice sam se sad zaljubila ;)
divno!

 
At October 13, 2011 at 12:35 PM , Anonymous Anonymous said...

Super kombinacija!! Svidja mi se haljina i duboke cizmice. Nepogresiva kombinacija! xoxo

 
At October 21, 2011 at 9:38 AM , Blogger sandryca said...

love your style, and that combination is fabulose <3

 
At November 28, 2011 at 11:46 PM , Blogger Hristina said...

hey, find ich doch total cool dass man hin und wieder auch bloggerinen aus wien findet :-) cooler blog und cooles outfit :-) werd dich gleich mal verfolgen! love, hristina

 
At December 16, 2011 at 5:27 PM , Anonymous Anonymous said...

Nigdje ne mogu naći ovakve čizme, te boje i model... po volji su mi već duže vrijeme.

 
At December 16, 2011 at 6:50 PM , Blogger fashioncookie said...

Anonymus- ja sam ih uzela prije dve godine u Vögele, ali cula sam da je slicnih bilo kod nas u Alpini

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home