Sunday, August 14, 2011

Sarajevo Film Festival

I promised to put up some of my combination from Sarajevo Film Festival but as it was very rainy those days, I was able to shoot just a few ones. I had an amazing time despite the weather as I adore Sarajevo. And I have one more sad story to tell; as I missed Brad Pitt for just a second :-(, it just wasn't meant to be. I am currently on an island and I am struggling with the internet connection so my posts are little late. Hope you are all having wonderful time.
Ovaj Sarajevo Film Festival je bio neubičajeno kišan pa je bilo jako teško sklopiti neke ljetne kombinacije. Moram da priznam da ni raja nije baš bila oduševljena moji stalnim slikanjem tako da su slike pomalo leteće i iz više pokušaja. Ostaće zapamćen i po zamalo sretanju Brad Pitta, nažalost čekala sam na pogrešnom ulazu :(, tješim se da to nije način na koji ćemo se sresti :D. Trenutno sam na divnom otoku Braču gdje je konekcija nešto teža pa kasnim sa postovima. Nadam se da uživate :D













Dress and Leggings: by H&M
Bag: by Guess
Necklace: by Swarovski
Sandals: by Voegele







                                                       Dress, Bag and Shoes: by H&M
Blazer: by Zara

13 Comments:

At August 14, 2011 at 10:13 PM , Blogger Milan Boya said...

haljinice su odlicne!

 
At August 14, 2011 at 11:00 PM , Blogger a story about M said...

Obozavam ovaj ljubicasti sako! :)
xx
http://astoryaboutmem.blogspot.com/

 
At August 14, 2011 at 11:09 PM , Blogger Emina said...

ja sam nakon 4 dana kiše i prehlade koju sam pokupila odustala od Sarajeva i festivala.. ali kad sam vidjela Brada i Angelinu na TV-u kod kuće odmah sam poželila što nisam ostala, outfiti su vam divni..ova bijela čipkasta haljina je.. to die for !

 
At August 15, 2011 at 8:49 AM , Blogger Molly said...

Čipkasta haljina je super :)

https://mollystylebook.blogspot.com

 
At August 15, 2011 at 9:07 PM , Blogger Anastasija said...

divne su obe kombinacije, torbe, cipkana haljina, ogrlica, divno!

 
At August 18, 2011 at 4:57 PM , Blogger Gear said...

neprežaljena prugasta HM haljina, divno <3

 
At August 19, 2011 at 3:13 PM , Blogger fashioncookie said...

hvala vam =) mnogo volim ovu bijelu haljinicu

 
At August 20, 2011 at 1:16 PM , Blogger Gabrielle - I LIKE IT FAST said...

SO much fun!
xx
I LIKE IT FAST

 
At August 22, 2011 at 6:54 PM , Blogger KaNini's said...

Aaaaa.... prva haljinica/tunikica je med medeni jer imam istu i mnogo je volim! ;)
A drugi look je predivan! Ne znam sta mi se vise svidja, haljinica ili sako...WOW!
xx,K.

 
At August 23, 2011 at 11:40 AM , Blogger fashioncookie said...

Emina- Brada sam skontala na TV-u taman se vratili iz grada i onda je moj divni momak odlučio da nas ponovo odveze do pozorišta, ali eto čekala sam ispred a on kidnuo na zadnja vrata. Bolje da se nisam nadala, bar je dan bio ljepši malo ;)

 
At August 23, 2011 at 2:35 PM , Blogger Lorena said...

Bijela cipkana haljina je savrsena! Nadam se da ste se odlicno zabavile na festivalu :)

http://bitterdoglady.blogspot.com/

 
At August 26, 2011 at 5:45 PM , Blogger S.Art by S.M. said...

drugi outfit je pre pre prelijep jos sa ljubicastim blejzerom predivan :) a i haljinica na pruge super :)

 
At October 12, 2011 at 8:26 PM , Blogger Paris girl said...

Satic, medica, blejzer, haljinica, cipelice, divnooooo <3

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home