Tuesday, August 23, 2011

Urban Cowboy



Vratila sam se sa divnog otoka  Brača gdje sam imala mnogo volje za slikanje i sklapanje kombinacije. Ljeto je ipak najljepše godišnje doba. Haljinicu koju nosim obožavam, jer je jako prijata a može da se koristi  u dnevnoj i noćnoj varijanti. Ovaj vikend sam bila na svadbi nas drage blogerice Besswonderland i divno sam se provela ( slijedi post i na tu temu). Borjana je imala predivnu haljinu i sve je bilo jako romantično. Pokušavam da iskoristim ovaj raspust za odmor i skupljanje detalje gdje god da odem, tako da sam za sada pronašla par sjajnih komada nakita, više o tome u nekom sledećem postu ;) Sličice je uradila moja divna sestra :*


My dear ones I am back from the lovely Island Brac where I did some beautiful pictures for my blog. The dress that I am wearing is one of my favourite ones, because it is very light and can be worn during the day and on evening occasions. This weekend I went to the wedding of our blogger friend Besswonderland, and I had an amazing time. She had a wonderful dress and everything was very romantic. I am spending this vacation to relax and collect some accessories, more about it in a next post ;)  All photos are made by my lovely sister :*















                                                                   
my lovely sister


Dress: by H&M
Hat: bought in Italy
Belt: by H&M
Jacket: by H&M
Sandals: by Bata
Accessories: by H&M

14 Comments:

At August 24, 2011 at 11:09 AM , Blogger S.Art by S.M. said...

Haljina je super..svidja mi se prsten a i sekin outfit je bas lijep :)
I'm a follower..follow back :)
xoxo

http://sart-jewelry.blogspot.com/

 
At August 24, 2011 at 4:07 PM , Anonymous Anonymous said...

divna haljinica!..paše uz cijeli ambijent..

http://thebasicss.blogspot.com

 
At August 24, 2011 at 4:22 PM , Blogger Compulsive collector of shoes said...

Cvet je fenomenalan na jaknici... sve pohvale :)

 
At August 24, 2011 at 8:04 PM , Blogger Aleksandra said...

Prelepe slike... so romantic :)
http://modejoy.blogspot.com/

 
At August 25, 2011 at 11:14 AM , Blogger sugarhoneybaby said...

Super je haljinica:)

 
At August 26, 2011 at 11:58 AM , Blogger Passion for fashion said...

Divne slike, sviđa mi se tvoja teksas jakna, preslatka je!!!!!!!!!!!!!!!

 
At August 26, 2011 at 2:19 PM , Blogger Marina fRashion said...

preslatka si na ovim fotkama... javim se kad sam u Bechu, nego sta... Da pjemo blogersku kavu! :)

 
At August 26, 2011 at 2:51 PM , Blogger Aleksandra Skorupan said...

predivne su slike, i haljina i prsten i sve

 
At August 26, 2011 at 3:19 PM , Blogger Jelena Karakas said...

jao brac&duga haljina, prava kombinacija :)

 
At August 26, 2011 at 4:18 PM , Blogger Unknown said...

Preslatka haljina! Odlično ti stoji! :)


Želiš se možda pratiti? ^-^

xoxo
Antonia

FASHION IMPERATIVE

 
At August 26, 2011 at 10:01 PM , Blogger Venoma said...

Jako lepa haljina :) Hvala na pracenju :)

 
At August 28, 2011 at 11:00 AM , Blogger Dragana Daša said...

Divna ti je kombinacija!:)

 
At August 30, 2011 at 1:54 AM , Blogger Anastasija said...

divno! Obozavam teksas jakne i duge haljine, taj spoj mi je ocaravajuc!:)

 
At October 12, 2011 at 6:11 PM , Blogger Anja said...

jao,haljinica je divna, znas da ja imam od tog materijala kombinezon! ;)
super...ah to more i leto i sunce...i plaza i duge haljine...i bose noze! leto vrati nam seee... :) :*

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home