Friday, September 9, 2011

Rhodos one story




Protekle dve sedmice provela sam na predivnom otoku Rodosu i moram reći da me oduševio u svakom pogledu. Ostrvo je samo po sebi idealno, sa preko 300 sunčanih dana i sjajnom klimom.Vrijeme sam iskoristila da ga malo bolje upoznam, tako da će slike pratiti i tekst sa različitih mjesta.Sam grad ima bogatu istoriju a poznat je i po Kolosu sa Rodosa koji je stajao na ulazu u grad i bio jedan od sedam svjetskih čuda u antičko doba (o tome u sledećem postu). Takodje ni šoping nije za odbacit, jer tamo se nalazi mnoštvo radnji sa firmiranom i no name gardarobom, ali bolje da vam to sve dočaram sličicama =).

I have spent the last two weeks on vacation, on the beautiful Island of Rhodos (Greece). I have to say that I'm amazed by the fact that it is the place with more than 300 sunny days in the year and a very warm climate. I have spent most of my time walking around the city of Rhodos and traveling around the island, which I am going to bring closer to you through my photos. The city has a rich history and during ancient times it had one of the seven world wonders - the Colossus of Rhodos. Shopping is also varying between label and no name shops, so I couldn't be cold-hearted =)... take a look at my photos.


Buterrffly Valley/Dolina leptira
MUST SEE


Lindos Panorama

Lindos Akropoli
OBAVEZNO obići ako se nađete na Rodosu

ručno rađeni pod u jednoj od starih grčkih kuća
napravljen je od potpuno istih kamečića skupljenih na plaži


vaza sa cijenom na upit =)



Lindos taxi- slatki magrčići "voze" do Akrpolja

me&braco koji je zaboravio naočale =(

Shirt:by Zara
Shorts:by Zara
Bag:by H&M
Sandals:by Ipanema
Necklace:by Accessories
Glasses:by Vogue

 photos by tetkica D.

24 Comments:

At September 9, 2011 at 11:06 AM , Blogger S.Art by S.M. said...

Super izgleda, torba mi je predivna

 
At September 9, 2011 at 11:39 AM , Blogger Nevena said...

Super :)

 
At September 9, 2011 at 12:04 PM , Blogger a story about M said...

odlicne slike :) torba je divna.
xx

 
At September 9, 2011 at 2:59 PM , Anonymous Anonymous said...

Fotografije su odlicne. Like za torbu. :) xoxoxo

 
At September 9, 2011 at 3:51 PM , Blogger Ivanasworld said...

bas lepe fotografije suknja je bas slatka a torbaaaa :-))))

 
At September 9, 2011 at 4:50 PM , Blogger Marija said...

Super fotkice, volela bih da odem na Rodos!
Ali torba je predivna ;)!!!

 
At September 9, 2011 at 7:49 PM , Blogger halinje said...

torba, rodos,
leptir !!!

 
At September 9, 2011 at 9:06 PM , Blogger Borjana said...

Da znas samo koliko obozavam taj sorc i da ga nikad nisam uspjela kupiti,ne bi mi smigala tu s njima!Jos i Grcka,ma daaaj!:-p
xx
B.

 
At September 9, 2011 at 9:40 PM , Blogger Unknown said...

Predobra košulja, nešto sam navučena na karo, počela sam da ih kompulzivno gomilam, tako da sam ovim dezenom, kakav još uvek nemam, oduševljena!:)))

 
At September 10, 2011 at 12:12 AM , Blogger sugarhoneybaby said...

Bas su lepe fotkice.Odlicna torba:)

 
At September 10, 2011 at 2:36 PM , Blogger Anastasija said...

torba ti je fantasticna!!!

 
At September 10, 2011 at 3:14 PM , Blogger Dubravka Gadžurić said...

prva slika <3<3<3

 
At September 10, 2011 at 5:22 PM , Blogger dictionaryoffashion said...

Prelepo! :)))
Ocekujemo jos slika...
http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

 
At September 10, 2011 at 7:39 PM , Blogger Gear said...

predivne slike, torba mi se posebno sviđa, kao i košulja :))

 
At September 11, 2011 at 10:42 AM , Blogger fashioncookie said...

Hvala,nisam znala da će torbica privući toliku pažnju :) , stiže još slika čim se dokopam svog brzog neta u Beču :*

 
At September 12, 2011 at 7:08 PM , Blogger Passion for fashion said...

Preslatka, divna torba!!!!!!!!!!!!!!

 
At September 12, 2011 at 9:57 PM , Blogger Susan said...

ovely bag :)

 
At September 12, 2011 at 10:43 PM , Anonymous Anonymous said...

I love your bag ^^'

http://lia-day-dream.blogspot.com/

 
At September 14, 2011 at 5:07 PM , Blogger Farola de Rozas said...

Precioso el bolso ,me encanta.
besitos.

 
At September 14, 2011 at 6:42 PM , Blogger Emina said...

prelijepo.. i želim ovu torbu, boja joj je savršena!

 
At September 14, 2011 at 10:26 PM , Blogger Jelena Karakas said...

oh rodos :)
a hit mi je ta suknjica, gledala sam je, ali se na kraju nisam usudila da je kupim #luda

 
At September 15, 2011 at 1:02 PM , Blogger Fabrizia Spinelli said...

Thank you for your sweet comment, of course i follow you back!!!
Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

Cosa mi metto???

 
At October 14, 2011 at 7:10 PM , Blogger Inside the B world said...

lovely outfit! I'm following you :) xxx

www.insidethebworld.blogspot.com

 
At December 20, 2011 at 10:14 PM , Blogger Tatjana Dmitrovic Drljan said...

Jako volim Grcku!Grci su tako divni i imaju bogatu istoriju!!Volim ih iz 101 razloga!!~~))

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home