Sunday, October 4, 2015

Alice In Wonderland








Skirt: Mango
T-shirt and heels: Forever 21
Jacket: Esprit

Sa ovim blogom pozdravljam se sa ljetnim kombinacijama. U  blogu sam vam pokušala  pokazati prelazak djevojčice u djevojku, te kako se to odražava na stil i oblačenje. U periodu, kad sam morala da počnem da oblačim ozbilljnije kombinacije osjećala sam se upravo kao "Alisa u zemlji čuda". Naravno, da se trebamo oblačiti u skladu sa godinama i prilikma ali smatram da svakako trebamo zadržati ono nešto svoje. Za ovaj blog obukla sam žutu Mango suknju, majicu Forever 21 kao i štikle iste marke, jaknu Esprit koja je stara više od 7 godina i torbu koja je bakina i nisam bas sigurna gdje je kupljena, kombinacija je neobična i spoj je nespojivog. Za sebe uvijek kažem da nemam odredjen stil i mogu da obučem sve, od muških farmerica do uske haljinice,jednstavno sve volim da nosim. U koferu se nalaze razni odjevni komadi od čipkane majice do kupaćeg kostima sa krofnicama, meni drage knjige, te stvarčica kojih ne bih mogla da se odreknem. Za slike se zahvaljujem ponovo svojoj talentovanoj kumi čiji blog možete pogledati klikom na link teodoracikic.blogspot.ba .
Nadam se da će vam se dopasti.
Veliki poljubac.
Vaša H.

3 Comments:

At October 4, 2015 at 9:45 AM , Blogger Desirèe D'Aloia said...

these pics are great!

http://www.thefashionprincess.it/

 
At October 9, 2015 at 10:53 PM , Anonymous Anonymous said...

Drago mi je što je kritika urodila plodom, sad je savršeno. Srećno u daljem radu.

 
At December 16, 2015 at 6:20 PM , Blogger BEA PLA said...

Great look ! Amazing pictures!! kisses from Spain

Y LAS BAILARINAS EN EL BOLSO

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home