Friday, June 5, 2015

MY DAD DOESN'T KNOW I HAVE BOYFREND(S)













T-shirt, Jacket : Bershka
Shorts: Pull and Bear
Bag,Hat: H&M
Sandals: Forever 21

Hi...:) At last I found some time to take pictures. Summer weather is here so we an now wear less clothes ;). My sister and I had a great time drinking coffee and taking does pictures in a beautiful castle Belvedere.


Hej.. :) Napokon sam uspjela da uhvatim vremena i iskoristim lijep i suncan dan za slikanje. Doslo nam je toplo vrijeme,a s  njim i laganija odjeca.. Danas sam uzivala slikajuci ovaj blog zajedno sa mojom sestrom. Usput smo i popile kafu kod dvorca Belvedere i prijatno se iscaskale..Kao sto vec mozete da primjetitie u prethodnim postovima,mnogo volim da nosim sesire nevezano za to  koje godisnje doba je u pitanju,sad na red dolaze slamnati sesirici i jako im se radujem. Ovaj prekrasni maslinasti mantilic je veoma praktican za ugodne ljetne noci koje nam upravo dolaze.. A sto se tice samog naslova na majici..paa..tata i ne mora bas sve da zna ;) hehe. Nadam se da ce vam se svidjeti ovaj blog,a ja se ponovo vracam ucenju.

Veliki poljubac salje vam vasa Helena :*




4 Comments:

At June 5, 2015 at 10:29 AM , Blogger Girly said...

wow!!! amazin look, dear))) happy friday))) xoxo

 
At June 5, 2015 at 11:18 AM , Blogger Desirèe D'Aloia said...

great look, so stylish!

http://www.thefashionprincess.it/

 
At June 7, 2015 at 5:55 PM , Blogger Anela Pasalic said...

Odlican mi je ovaj outfit, majica TOP! :D

 
At June 9, 2015 at 11:00 PM , Blogger Balkan style by M. said...

Cool ;)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home