Friday, September 11, 2015

And I am back..but... with a lot of new things!







                        Dragi moji,vi koji pratite nas modni kolačić,mogli ste primjetiti kako me nije bilo tako često u poslednje vrijeme. Ali zato se sada vraćam u malo drugačijem stilu. A ove provokativne fotke su nešto što do sad niste imali priliku da vidite kod nas. Od sad pored tipičnih modnih kombinacija i savjeta potrudiću se da svaki post ima malo vise teksta vezanog za modu ali i za mnoge druge teme. Nadam se da će vam se dopasti. Blog prikazuje moju stranu koje ni sama nisam bila svjesna. Nije bilo lako usuditi se na slikanje poput ovog ali moram priznati da sam se dobro snašla. Na sebi imam H&M jaknu, Bershkinu ogrlicu i Pull&Bear farmerke. Svoje tijelo ne smatram savršenim ali prilikom ovog fotografisanja,moram priznati da sam ga mnogo zavoljela. Ovo svakako nije tipičan modni outfit, niti ga savjetujem kao modnu kombinaciju ali s njim zelim pokazati svima kako ponekad treba da iskočite iz kolosjeka rutine i modnih trendova i dobro se osjećati u svojoj koži jer tada je dovoljna samo kožna jakna i dobra ogrlica da bi se osjećai kao najveća modna diva.
Za fotografije se zahvaljujem svojoj extra talentovanoj kumi Teodori,sa kojom sam u suradnji, pored ovog, slikala jos dva veoma zanimljiva posta koja ćete takodje imati priliku da vidite. Uz Teodorine ideje i kreativnost, dobila sam veliku inspiraciju da u nas modni kolacic uvedem postove razlicitih sadrzaja. Njen blog mozete pogledati klikom na http://teodoracikic.blogspot.co.at/ . 
Radujem se vašim komentarima.
Veliki poljubac salje vam vaša Helena!

Jeans: Pull&Bear
Jacket: H&M
Necklace: Bershka

3 Comments:

At September 11, 2015 at 8:12 PM , Blogger Live-Style20 said...

so cute!! ;-)


i invite to me too

www.live-style20.blogspot.com

 
At September 11, 2015 at 8:53 PM , Blogger Desirèe D'Aloia said...

great pics!

http://www.thefashionprincess.it/2015/09/da-certe-donne-non-si-torna-indietro-mai.html

 
At December 19, 2015 at 12:40 PM , Blogger Girly said...

so hot pics!!!! ur lookin soooo chic!!! like it!!! xoxo <3

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home