Wednesday, October 29, 2014

1DRESS as the dress







As I am starting to look for a perfect dress for the Ball-season, as well as for the weddings that I will be attending next year, I was very happy as the new German site 1DRESS.DE approached me to collaborate. As a big dress lover I ran to their page to see what they have and I loved it!
On their site you can find beautiful dresses for a wedding, ball, cocktail and even for a prom night. All the dresses are very trendy and they can be order by your size or they can use your own measures and make a custom tailored dress. As some of you know I had my own wedding this year (later on the blog) and I was frequently asked by my friends if I'd know a place when they would be able to find a nice dress which is not very expensive. I didn't know about this web site although I will recommend it for sure.
Many girls don't want to spend as much on their wedding or an evening dress and I know for sure they are very expensive here in Vienna, so it would be smart to order a dress online, if you are sure on a good quality that shop offers you. As you can tell this season I love white and red. I think a white dress is quite unfairly only reserved for a wedding. If you look on their page you will find a couple of great white dresses as a recommendation for you (not wedding dresses). So I am thinking about ordering the first dress in golden, white or pink color. I think it's going to be an eye-catcher on the next ball I am going to visit.

Of course you should consider the time it takes for your order to be delivered.

Wedding dresses take about 12-15 days
Evening dresses take about 10-12 days

Follow 1dress.de on Facebook



In der letzten Zeit habe ich mich auf die Suche nach guten Kleidern zu ein paar Anlässen gegeben. Nächstes Jahr erwarten mich viele Hochzeits- und ein Ballbesuche, deswegen war ich sehr froh als sich der deutsche Shop 1DRESS.DE bei mir gemeldet hat. Ich habe dort ein paar super schöne Kleider gefunden und werde bestimmt mindestens einige bestellen ;). Diesen Sommer hatte ich meine eigene Hochzeit und ich wurde ständig gefragt ob ich gute online Shops kenne wo man schöne Kleider finden kann. Leider wusste ich damals nichts von diesem Shop. In Wien ist es manchmal schwer schöne Kleider unter 300 EUR zu finden, also die Bestellung in einen geprüften online Shop kann sich lohnen.

Im 1DRESS.DE findet ihr Kleider zu jedem schicken Anlass, wie zum Beispiel für euren Abschlussball, einer Hochzeit oder zu jedem anderem besonderem Anlass. Was ich besonders gut finde ist das Kleider maßgeschneidert und handgeschneidert werden aber preisgünstig sind. Ihr könnt selbst die Farbe wählen und die eigenen Maße eintragen. Damit spart ihr euch auch das lästige Zurückschicken der Kleider und die Enttäuschung eines nichtsitzenden Kleides, was ich wirklich super finde. Im Moment laufen auch mehrere Aktionen also könnt ihr viele Sparen.

Ich selber finde bodenlange Kleider besonders schön. Von der Farbe her mag ich diese Saison rot und weiß. Manchmal, finde ich es schade das Weiß gleich mit Hochzeiten zusammengebracht wird und dass die Frauen weiße Kleider sonst selten tragen.
Meine erste Wahl wäre dieses Kleid in der Sand, Weiß oder Rosa Farbe, ich finde die unglaublich schön, die wird bestimmt zum Hingucker beim nächsten Ball.

Auf jeden Fall solltet Ihr auch Liefer und Anfertigung Zeit im Betracht ziehen.

Hochzeitskleider brauchen zwischen 12-15 Tage
Abendkleider brauchen zwischen 10-12 Tage


Folgen Sie 1dress.de auf Facebook 










2 Comments:

At October 30, 2014 at 8:25 AM , Blogger Desirèe D'Aloia said...

I'm in love with the frist 3 dresses, they are amazing *-*

http://www.thefashionprincess.it/

 
At October 30, 2014 at 8:44 AM , Blogger Live-Style20 said...

fine pics ; -))
xoxo

new post
www.live-style20.blogspot.com

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home