Monday, September 29, 2014

Beauty update


 Nakon dugo vremena ponovo jedan posto o kozmetičkim preparatima koji mi se trenutno dopadaju.



Zoo VIP- šampon i regenerator za kosu.Koristim ga oko dva mjeseca i mogu reći da sam zadovoljna, kosa mi manje opada. Negativno- cijena.

Revlon,Unique One- preparat za kosu, koristi se poslije pranja. Ovim proizvodom sam jako zadovoljna, kosa je manje čupava. Negativno- kosa se brže masti.

Macadamia ulje za kosu- koristim ga poslije feniranja. Pored maske za kosu Macadamia , najbolji proizvod koji imaju.


Jomelop E -proizvod koji je definitivno bio otkriće ovog ljeta! Hranjiv, a koža je nakon nekoliko dana korištenja zaista divna. Negativno: miris, dosta je mastan pa mu terba vremena da se upije.

Ingea- piling za lice i tijelo. Svi njihovi proizvodi su me oduševili. Veliki sam fan prirodne kozmetike i razika se zaista osjeti. Ostavlja čistu i njegovanu kožu.

Kneipp, mandarina-narandža, kupka.Po meni jedne od najboljih kupki, za sve koji vole izležavanje u kadi.


Nivea,Angel star- dezodorans. Ima divan miris i trajnost mu je solidna. Moram priznati da me miris ipak najviše privukao ;).

Vanilla & Amber, H&M- mirišljava vodica. Divan miris, posbno koristan u ljetnim noćima, kada su vam parfemi preteški. Negativno -kao i sve ovakve vodice ne ostaje dugo na koži.


Body shop, vitamin E hranjiva krema. Posto imam zahvalno lice ova krema mi je zaista u redu. Fino nahrani kožu a nemate osjećaj da vam je tona hemikalija na licu.

Vichy, Purete Thermale 3 in 1, gel za umivanje. Odličan proizvod, inače sam ljubitelj Vichy proizvoda, skine sve nečistoće a ne isušje kožu.



3 Comments:

At September 29, 2014 at 4:24 PM , Blogger Vania Aprilia said...

the items look great!

Love,
Pudding Monster

 
At September 30, 2014 at 4:23 PM , Blogger Daiane Borsatto said...

Eu uso e adoro o Uniq one!

 
At September 30, 2014 at 9:25 PM , Blogger Unknown said...

Ovo revlon je vrh!!!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home