Thursday, January 15, 2015

Yellow Jacket










Jacket,Pants: Zara
Sweater: Pull and Bear
Bag: Steve Madden
Boots: UGG



Dobar dan dragi moji,odavno nisam slikala post,kao sto ste mogli primjetiti proteklih dana je moja sestra bila mnogo aktivnija na blogu.. Pošto sad spremam dva veoma teška ispita,nemam mnogo vremena za slikanje i shopping ali ovu zutu jaknu sam morala da iskombinujem i uslikam.Kao sto znate,u Beču su počele velike rasprodaje,pa sam ja u nadi da u 10h neće biti mnogo ljudi,poranila u 9h da zauzmem mjesto u čitaoni kako bih u 10h već mogla biti pred Zarom i napokon kupiti sve sto sam planirala a prije svega zutu jaknicu. Na kraju sam izašla sa tri pune kese i tako otišla u citaonu na TU, medju fizicare i informaticare koji su me gledali u fazonu "gdje li je ova djevojčica zalutala",postidjeno sam te kese ugurala u ormarić u koji jedva stane i samo moja torba ali od tih neugodnih pogleda izvela sam čudo :) a onda se srećna i ispunjena vratila svom učenju matematike i fizike.. Moram vam reći da je fenomenalan osjećaj obaviti shopping prije učenja,odmah sam imala više volje ali i manje društva oko sebe,jer je za moje drugare naucnike nezamislivo 7 dana prije ispita napustiti citaonu zbog shoppinga ali ova zuta jaknica...morala sam! :)
Ljubi vas vaša Helena.

Labels: , , , , , , , , ,

6 Comments:

At January 15, 2015 at 11:42 AM , Blogger MayLoveFashion said...

Love your sweater!

 
At January 15, 2015 at 4:21 PM , Blogger Daiane Borsatto said...

Love your jacket!

www.desesperofashion.blogspot.com

 
At January 15, 2015 at 4:22 PM , Blogger Girly said...

wow!!! absolutelly cute look for winter time)))) xoxo

 
At January 15, 2015 at 10:35 PM , Blogger Unknown said...

beautiful outfit!

http://www.cristinasurdu.com/

 
At January 16, 2015 at 10:36 PM , Blogger The New 1 said...

stylish winter outfit! love it

http://the-newone.blogspot.nl
INSTAGRAM - hellodashi
xoxo

 
At January 19, 2015 at 9:05 AM , Blogger Selena Gomez said...

How old are you? 💓

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home