Friday, July 18, 2014

Opatija









Jacket: thanks to Persunmall
Bag: by Michael Kors
Shoes: by Forever 21
T-shirt: by Primark

Hi guys! Hope you are enjoying these summer days. This week we have visited beautiful Opatija and had such a lovely time. My jacket is from Persunmall and I can only recommend it for the cold summer days.

Ćao drugari! Javljam vam se iz predivne Opatije. I moram da priznam da sam oduševljena samim gradom, sve je tako divno  i romantično. Slike su nastale u pokretu pa je kvalitet malo popustio ali nadam se da ćete uspijeti da vidite ovu predivnu jaknicu koju sam naručila sa Persunmalla. Prošle godine ova jaknica se mnogo nosila ali je sam tek sada (od ovih  kiša) ustanovila da mi je potrebna jedna u  ovoj boji.

4 Comments:

At July 23, 2014 at 6:42 PM , Blogger OrMARIJA said...

Preslatko ;)

 
At July 30, 2014 at 5:42 PM , Anonymous Anonymous said...

Odlicne slike :)) Prelijepa Opatija... Odlicno izgledas :)) Cak mi se cini kao da si smrsavila...:) pusa

 
At July 30, 2014 at 11:32 PM , Blogger fashioncookie said...

Hvala ;) Opatija je divna! Kiss :)

 
At August 1, 2014 at 2:48 PM , Blogger Nadine said...

Tolles Outfit, da passt alles zusammen, der Rock, das Top die Jacke und das Collier!
Und im tollen Ambiente von wunderbaren Opatija wirkt das alles noch schöner.

Liebe Grüße,
Nadine

http://nadinecd.blogspot.co.at/

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home