Saturday, January 19, 2013

Beauty Favorites of the Month


Balea- Feigen und Schokoladenduft (Figs&Chocolate), I was using this combination the whole last month. The smell is great and the value for the price is relly good.

Balea- Smokva i Cokolada, koristila sam ovu kombinaciju gela za tuširanje i mlijeka čitav prošli mjesec. Moram reći da me miris, kao i kvalitet zaista oduševio.

Yves Rocher- Vanille, also one of my favourites body milks. Great smell and rich texture, leaves your skin soft as babies'.

Yves Rocher- Vanilija, ovo je jedno od mojih omiljenih mlijeka za tijelo. Miris je odličan a poslije nanošenja koža je poput bebine.

Pavloviceva Mast- all time favourite, espeacially in the winter time. You can use it for everything, from your skin to your shoes. The Body Shop-Honey&Oat Scrub Mask, perfect for my skin type, normal/ dry one. It cleans the pores and leaves the skin really soft.

Pavloviceva Mast- je zaist moja omiljena krema, posebno zimi. Koristim je za lice, tijelo, pa čak i cipele ;). The Body Shop- Med i Zob- odličan piling za moj tip kože (normalna do suha), lice je poslije mekano i čisto.

Nars-Orgasm - love the color. Max Factor- False Lash Effect- best mascara ever!

Colgate- Max White One- using it for a month, and it really works.

Colgate-Max White One-nakon mjesec dana korištenja, oduševljena sam rezultatima.

 Golden Rose with sparkles, great as a top coat. Essie nr. 27 - and Maybelline nr. 540  long lasting in my favorite colors. 
                                                                                                                                                                                        
Golden Rose sa šljokicama, najbolji kao sloj preko baznog laka. Essie br.27 i Maybelline br.540, oba traju dugo i u mojim su omiljenim bojama ;)

What are your favourite products, any tips?

Labels: , , , , , , ,

18 Comments:

At January 19, 2013 at 11:27 AM , Blogger Unknown said...

Divnooo, xoxo

 
At January 19, 2013 at 11:33 AM , Blogger Slavica | Pickpocket said...

Obožavam Yves Rocher mlijeko za tijelo!;)

 
At January 19, 2013 at 11:35 AM , Blogger Unknown said...

Svasta nesto fino :) Pratim te :)

 
At January 19, 2013 at 11:59 AM , Blogger Lejla said...

Koliko je otprilike ovo Yves Rocher mlijeko za tijelo? Ja ga želim :D
I što se tiče ove paste za zube..je li stvarno izbjeljuje zube ili je samo čisto do reklame? Iskreno nisam ni vidjela da ima ova crvena tuba..to neki novi o.O
Ja sam prije koristila onu sivu/bijelu (ne sjećam se ni koje je boje bila) i primijetila bih rezultat samo kada tek operem zubiće sa njom..ali ništa dugotrajno ni nakon dužeg korištenja :(

 
At January 19, 2013 at 12:00 PM , Blogger Lejla said...

ps. ovo Balea mlijeko za tijelo je presavršeno!! Nažalost u mom dm-u nije bilo vo sa čokoladom, ali sam zato zgrabila ono drugo..i obožavam ga! Žao mi ga koristiti jer ga više nema :(
A ovaj gel nisam ugrabila..buhuu :(

 
At January 19, 2013 at 1:04 PM , Blogger Unknown said...

Lakovi!<3

A.
FASHION IMPERATIVE
Official Facebook Page

 
At January 19, 2013 at 1:11 PM , Blogger fashioncookie said...

Mlijeko je bilo 4e koliko se sjecam, i tada je bilo nesto malo snizeno :) Ali stvarno je jedno od boljih
Pasta stvarno djeluje, bar meni ali naravno samo dok peres sa njom ;( inace svi ti proizvodi meni bar djeluju samo dok ih koristis ili kratko poslije (probala sam trake,neke tekucine, svasta nesto i ovde i u americi kada sam bila.

 
At January 19, 2013 at 1:12 PM , Blogger fashioncookie said...

meni se bas dopada,zao mi je sto nisi ugrabila :(. Jedino ne drzi mi miris bas dugo, ne znam mozda je do moje koze.

 
At January 19, 2013 at 1:20 PM , Blogger Unknown said...

Balea proizvodima sam i ja oduševljena.Imaju predivan miris a i kvalitet...

Ima li ova pasta za zube u dm-u ?



 
At January 19, 2013 at 1:55 PM , Blogger fashioncookie said...

Ja sam je kupila ovde u Becu u dm-u, trebalo bi da ima :)

 
At January 19, 2013 at 2:29 PM , Blogger MaajaM said...

E hvala za preporuku te paste, moram je isprobati iako sam i ja nevjerni Tomo oko tih proizvoda al ' eto :D i nisam uspjela ugrabiti ni mlijeko ni gel za tuširanje a svi mi govore kako miriše najdivnije na svijetu :(

 
At January 19, 2013 at 3:35 PM , Blogger Senada Toromanović said...

Yves Rocher <3

 
At January 19, 2013 at 3:46 PM , Blogger hiPop said...

moram da probam tu balea kolekciju od cokolade, mami me vec neko vreme :)

http://hypemyhip.blogspot.com/

 
At January 19, 2013 at 6:04 PM , Blogger Ana Petrović said...

yves rocher, nars, essie - ukrascu ti :)

 
At January 19, 2013 at 7:54 PM , Blogger Fashion Disorder said...

Prefino mi sve! <3

 
At January 20, 2013 at 2:52 PM , Blogger Stephanie Scarpa said...

It's very pretty!

Xx
/Stephanie / http:// mydarlingsolitude.blogspot.com

 
At January 20, 2013 at 6:05 PM , Blogger Unknown said...

Hello :) nice blog and beautiful post, now following you.
I joined GFC, if you will go with me;)

http://teanonsolomoda.blogspot.it/

 
At January 21, 2013 at 5:03 AM , Blogger Nop said...

thank you for sharing. nice post

http://puputnopitasari.blogspot.com/

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home